duminică, 20 noiembrie 2011

Un zambet surprinzator!


Sunt, mereu aprofundata in marile ganduri din mintea mea.Fiind rationala, imi trec prin minte tot felul de fapte, vorbe desavarsite de mine, ducandu-ma in extrema extazului.
Tacuta si linistita, deodata zambesc si optimismul imi face o vizita.
Prin fiecare gand al meu sper la mai bine, iar acest lucru imi da aripi pentru a lupta in continuare cu viata, fiind formala si creativa in ceea ce priveste frumusetea ei.
Dupa toate acestea zambetul a sosit instantaneu la mine si am tresarit incantata.Acest zambet surprinzator m-a facut sa-mi dau seama de tot ceea ce este al meu in viata, impingandu-ma sa apreciez ceea cea am deja, sa-mi traiesc clipa si sa am grija de persoanele dragi mie, fiindu-le mereu alaturi si spunandu-le ca le iubesc.
De acest zambet, care-ti da aripi si speranta, vei avea si tu parte!

18 comentarii:

  1. :D:) O seara plina de zambete iti doresc:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar un zambet!Imi place optimismul tau.Plus de asta trebuie sa fim multumiti cu ce aveam..trebuie sa apreciem acel ,,ceva''cat timp il avem!

    RăspundețiȘtergere
  3. Zâmbetul este singurul lucru care nu costa, dar este singurul lucru pe care trebuie sa-l dai înapoi cuiva care ți-a dăruit un zâmbet.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam cu intarziere iti doresc o zi plina de zambete :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai primit un mic premiu aici:
    http://lavii-osperanta.blogspot.com/2011/12/cand-esti-singur.html
    sper sa-ti placa!

    RăspundețiȘtergere
  6. un zambet frumos, sa speri intotdeauna indiferent cat de greu va fi, sa speri si sa ai mereu acelasi zambet

    RăspundețiȘtergere
  7. Fie ca magia acestei sarbatori, a nasterii Mantuitorului sa va aduca multa pace, caldura sufleteasca si bucurie Hristos s-a nascut! Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anul care vine sa iti aduca speranta unui nou inceput, energia necesara pentru a-ti implini toate obiectivele, intelepciunea de a aprecia fiecare zi prin micile bucurii pe care ti le ofera si pe acel cineva care sa te faca sa zambesti.

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai primit doua cadouri la mine pe blog :d

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos....si adevarat!
    imi place blogul tau...o sa mai trec pe aici...:D

    RăspundețiȘtergere